петък, 18 август 2017 г.

Вдъхновяващи цитати за приятелството





Приятелите са онази частица от нас, без която не можем. Те са хората, които ни подкрепят в трудните моменти, които ни карат да се усмихваме и да се чувстваме щастливи... Ето и най-вдъхновяващите мисли на известни личности за приятелството:

1. Всеки може да е съпричастен със страданията на приятел, но е необходима много фина душа, за да си съпричастен и с успехите му. - Оскар Уайлд
2. Трябва да помним приятелите си, не само когато присъстват, но и в тяхно отсъствие. - Талес
3. Нищо не оскърбява така един приятел, както недоверието: защото какво е приятелството, ако не единство на две души? А къде е това единство без доверие. - Марк Тулий Цицерон
4. Приятелят е като второ аз. - Марк Тулий Цицерон
5. Приятелят трябва да е специалист по досещане и запазване на спокойствие. - Фридрих Ницше
6. Не ходи пред мен, може да не мога да те следвам. Не ходи зад мен, може да не мога да те водя. Върви до мен и просто бъди мой приятел. - Албер Камю
7. Приятелство се ражда в момент, когато един човек каже на друг: Какво? Ти също ли? А аз си мислех, че съм единствен. - Клайв Стейпълс Луис
8. Няма нищо по-добро от един приятел, освен ако не е приятел с шоколад в едната ръка и цвете в другата. – Линда Грейсън
9. Най-доброто огледало е истинският приятел! - Джордж Хърбърт
10. Приятелството е най-трудното нещо на света, което може да се обясни. Това не е нещо, което се учи в училище. Но ако досега нищо не сте научили за смисъла на приятелство, значи нищо не знаете за живота. – Мохамед Али
11. Да отхвърлиш приятеля си е все едно да отхвърлиш живота си! - Софокъл
12. Братът може да не ти е приятел, но приятелят ти е винаги брат! - Франклин
13. Някои хора търсят утеха в църквата. Други – в поезията. Аз я намирам при своите приятели! – Вирджиния Улф
14. Истинското приятелство никога не е спокойно. - Маркиз дьо Севин
15. Приятелят е този, който ти дава пълна свобода да бъдеш себе си! – Джим Морисън
16. Истинският приятел идва при теб, когато всички други бягат. - П. Аретино 

Източник: https://dama.bg/article/vduhnoviavashti-tsitati-za-priiatelstvoto/4998/ © Dama.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Популярни публикации / месечен рейтинг